Mathildes verden

glasskunst strikking oppskrifter hendelser

Lappeteppe

Posted by mathilde33 den september 30, 2010

Jeg har alltid hatt lyst til å prøve meg på dette. Nå er jeg igang. Har vært det noen måneder. Dette kommer til å ta lang tid.  Bare så jeg har sagt det liksom. Lappene er sydd sammen med små sting for hånd. Det skal bli et pledd. Et pledd til å kose seg under på kalde vinterdager. Når det har fått mange nok lapper, skal jeg fore det med ullvatt.  Stoffene har jeg handlet hos Desires lappeteknikk. Hun har et enormt utvalg og veldig god service.

Litt glasskunst har jeg også fått ferdig. Mer info om dette kan du finne på EPLA.

 

 

 

4 kommentar to “Lappeteppe”

  1. mimouna said

    Det er i grunnen kjekt å ha noen slike langtidsprosjekter, og teppet blir fint det! Glassarbeidene dine er nydelige!

  2. Det tar tid med slik håndøm, men fint blir det!

  3. Mien said

    Stilige engler, Mathilde! Guri som det gjør seg når det henger mange på ett sted!

  4. Hei, hei, kjempefint lappeteppe. Jeg syr nok ikke, men det hadde vært kjekt med et slikt. Likte fargekombinasjonene dine, OG glasskunsten. Nydelig! Har du alt utstyret du trenger selv? Må jo være ovn og greier, vel?
    Ha en fin, fin helg videre. Pannekakene så veeeldig gode ut!
    Cosi

Legg igjen en kommentar

 
