Mathildes verden

glasskunst strikking oppskrifter hendelser

Vårfornemmelser

Posted by mathilde33 den mars 13, 2010

Dette har vi ventet lenge på. Det er fint med snø, og frost er sikkert bra for naturen, men jeg elsker sol og varme. Jeg øyner et lite håp om sol og varme der i det fjerne. Så mye tror jeg på det at jeg måtte sy en vårlig tunika. Jeg har fortsatt ull på strikkepinnene da, bare sånn i tilfelle.

Tunikaen som skal bli Celine sin, er laget av min datters avlagte stuegardiner, og pyntet med sommerfugler klippet ut av et stoff jeg har kjøpt hos Desiree. Mønsteret har jeg laget helt selv av gråpapir.

11 kommentar to “Vårfornemmelser”

  1. Helen said

    Ooooh, kjempefin kjole! Veldig bra med redesign:D

  2. medina said

    Så frisk og fin kjolen var. Fikk følelse om vår og sommere 🙂 Ha en fin Søndag!

  3. Det var en nydelig kjole, får virkelig sommerfølelse av å se på den.

  4. Hanne said

    Den var kjempe søt 😀 ønsker deg en strålende søndag 🙂

  5. rigmor said

    nydelig kjole! Skikkelig sommerslig!!!!!
    Ha en suuuuper søndag!!!

  6. minon said

    Så fin den ble! Likte veldig godt sommerfuglene du har laget. Sommerlig og fin 🙂

  7. sipusa said

    Nydelig vårlig eller nærmest sommerlig sak det der! Kjenner igjen den trangen til å fikse i vei noe lett og luftig, må jo ha det når varmesola setter i gang;-D

  8. mathilde33 said

    Tusen takk, alle sammen!

  9. Hege81 said

    Så flott kjole! Og nydelige votter i innlegget under 🙂

  10. Mien said

    Wow, mattis! Så nydelig tunika! Det er sånne ting som dette som en sjelden gang får meg til å sende symaskinen en liten kanskje-vi-kan-bli-venner-likevel tanke.

Legg igjen en kommentar

 
