Mathildes verden

glasskunst strikking oppskrifter hendelser

Mine første Selbuvotter

Posted by mathilde33 den februar 14, 2010

Oppskriften er hentet fra boken Selbuvotten. Strikket i finull fra Rauma.

   

Selv om vi håper at vinteren er på hell, er det fortsatt behov for disse en stund. Strikket i Fabel fra Garnstudio.

 

6 kommentar to “Mine første Selbuvotter”

  1. rigmor said

    flott votter. Men fikk du størrelsen til å stemme? mine ble STORE så jeg rekket dem opp igjen!
    Sokkene blir det nok bruk for lenge fremm over, ingen tvil om. Ha en flott søndag!

  2. mimouna said

    Nydelige votter!

    Jeg liker så godt fargene i Fabel, men jeg er for lat for pinnetykkelsen dessverre. Fine sokker du har strikket. 🙂

  3. Smarie said

    Flott lue og flotte spkker ;o)

  4. Smarie said

    Og jeg har ikke drukket….ser jo at jeg har vært langt borte når jeg har skrevet kommentaren min…;o))) Jeg mener jo selvfølgelig votter og sokker !!! Ha en flott uke !

  5. Mien said

    Så nydelige votter, mathilde! Virkelig et flott mønster du har funnet! Jeg har hengt meg litt for mye opp i én type selbustjerne, på tide å prøve noe nytt. Det finnes jo så mange vakre mønstre fra selbu. Fine sokker også, tror Fabel er favorittgarnet mitt når det gjelder multifarget sokkegarn. Det holder seg mykt lenger enn de andre, synes jeg.

Legg igjen en kommentar

 
