Mathildes verden

glasskunst strikking oppskrifter hendelser

Monsterbukse og nøstebarndress

Posted by mathilde33 den februar 7, 2010

 

Monsterbukse strikket i Sisu til Amalie og nøstebarndress til lille Odin som alt har passert året.  

5 kommentar to “Monsterbukse og nøstebarndress”

  1. Mien said

    Så skjønne barnebarna dine er, Mathilde! Tøff-tøff monsterbukse og deilig heldress til lille Odin. Nå er det jaggu på tide at mine unger begynner med nyproduksjon her, yngste barnebarn er 16 år! Jeg får jo en del valper og føll, da. Kanskje jeg kan strikke monsterbukse til Anjas nye valp. Gudene skal vite den kommer til å trenge noe varmt, he he.

    Ha en finfin søndag videre og hils familien! Klem fra Mien

  2. rigmor said

    stilig bukse og flott dress 🙂 varme og gode plagg 🙂

  3. amylin said

    Flott monsterbukse og nøstebarndressen er veldig praktisk.

  4. Hanne said

    Ha-ha. Disse monsterbuksene er bare råstilige. Jeg tror jeg må strikke en slik til min lille nevø.

    Pludrehanneklem

  5. Margrethe said

    Monsterbukser er og blir kule og din er intet unntak 🙂

Legg igjen en kommentar

 
