Mathildes verden

glasskunst strikking oppskrifter hendelser

Skolejenta vår

Posted by mathilde33 den august 16, 2009

Tenk det, at hun alt er skoleklar. Celine 6 år. Jeg synes nettopp vi fikk henne. På fredag  var vi ute og handlet skolesaker. Morfar, Celine og jeg. Hun ville ha sekk med kaniner på, for hun skal tross alt jobbe i dyrebutikk eller bli dyrlege, kunne hun fortelle oss.  Sekk med kaniner fant vi.  Penal og fargeblyanter også. For ikke å glemme bokbind. Etterpå avsluttet vi med deilig lunsj.

Bildene er tatt foran naboen sin trapp. Tenk at en kjedelig mur kan bli så fin med bare noen ringblomstfrø. Det fortjener et bilde.

IMG_1790

 

IMG_1798

 

IMG_1791

  

IMG_1788

5 kommentar to “Skolejenta vår”

  1. minon said

    Så spennende med skolejente! Det er stort!

    Kjekt at dere fant sekken som passet henne så perfekt. Hun ser ganske så stolt ut der hun står 🙂

    Lykke til med skolestarten!

  2. Så spennende det blir med skolejente! Husker fortsatt første dagen min, selv om jeg strengt tatt begynner å dra på årene som det så fint heter. Her om dagen gikk det faktisk opp for meg at det er nesten 10 år siden jeg var russ. Ergo er det enda lenger siden jeg var skolejente for første gang. Men rosa, DET var jeg altså!=P …og den eneste jenta med bukser.
    Håper alt går greit med Celine på skolen!

  3. torill said

    ja det blir spennende å begynne på skolen og i 1 klasse. Her i huset er det spenning å begynne på vg1 går jeg ut i fra. Ikke det at han har sagt noe, men storefrøkna som skal på ungdomskolen har sommerfugler i magen. De 2 minste er forsatt i barneskolen og har det helt greit.
    Ha en fortreffelig uke og mye lykke til med 1 skoledag.

  4. Marit said

    Det var nå en kjempefin sekk! Og en kjempesøt skolejente 🙂

  5. Mien said

    Skjønn jente! Så fin med med kaninsekk og allting!

Legg igjen en kommentar

 
