Mathildes verden

glasskunst strikking oppskrifter hendelser

Jeg nekter å tro det

Posted by mathilde33 den august 16, 2009

Jeg nekter å tro at sommeren er over. Vi har hatt sommer i september før vi.  Bare se det for dere;  folk kommer pesende til valglokalet den fjortende.  Tjueni i skyggen.  Bryllupet den tolvte  må flyttes ut på terrassen.  Inne er det uholdbart. Ikke pakk vekk solkremen enda dere.

 

En ting bra med dette vannet som detter ned. Jeg får gjort litt i kjelleren. En hel del faktisk.  Her skal dere få se litt av det. Mer info om glasskunsten kan du finne i nettbutikken.

                          121

126

                    124

             

128

 

129

 

134

133

130

6 kommentar to “Jeg nekter å tro det”

  1. minon said

    Ojojoj for noen flotte ting du har laget! Helt fantastisk!

  2. Lynx said

    Så masse fint!

  3. lise said

    Nydelig! Selger du i noen butikker også – utenom nettbutikken din?

  4. mathilde33 said

    Takk! Jeg har utstilling på Krabbeloftet og her i kjelleren akkurat nå.

  5. Arielle said

    Så rå flott vindus dekrasjon du har laget.

  6. Mien said

    Guri. Du har jo oppdatert, jo! Stilige fat!

Legg igjen en kommentar

 
