Mathildes verden

glasskunst strikking oppskrifter hendelser

Litt ny glasskunst

Posted by mathilde33 den september 28, 2008

Denne gangen ble det jammen meg litt sort også. 

 Fat med liten fordypning i midten. 21,5×21,5 cm.

 

Koboltblått fat 11×11 cm.

Fat/bolle i sjøgrønt og sort, sølv mm. 14cm

9 kommentar to “Litt ny glasskunst”

  1. jannicke said

    Nydelig!!

  2. torill said

    nydeligt glassarbeide 🙂
    ha en forsatt fine ettermiddag

  3. Linda said

    Takk for hilsen i bloggen min, det var koselig! :o)
    Nydelig glasskunst du lager, du er virkelig flink!

    Og hunden din er aldeles nydelig!

    Ha en fortsatt fin søndag!

  4. turvid said

    Rett og slett lekre! Så flink du er. 🙂

  5. hannebeate said

    Wow, rålekkert!

  6. Madevik said

    Åh, vilka läckra glas-produkter!! Jag älskar glas! 🙂
    God helg!

  7. Elin73 said

    Takk for titten på bloggen min.
    Så nydelige fat du lager.Jeg elsker blått og turkis,så jeg falt pladask for disse.
    Ha en fortsatt fin helg.
    Klem fra Elin

  8. Anne Elise said

    Nydelige ting du lager!! Ja, du skulle vært på mølla og sett. Mye spennende utstillinger der.
    Våt helg her hos oss, men jeg bruker tiden til eplekakebaking.
    Ha ei flott uke!

  9. Niko said

    Kjempefine glassfat du har leget. Ha en fin dag.

Legg igjen en kommentar

 
