Mathildes verden

glasskunst strikking oppskrifter hendelser

Ronja nærmer seg året

Posted by mathilde33 den september 21, 2008

Hun er rampete som få. Utspekulert som en ekte toller. Samtidig har hun verdens mest elskelige vesen. Det første året er travelt. Fullt av gjentagelser. Jammen lærer hun tilslutt. Hun bruker det når hun vil. Enda skal alt lekes med og undersøkes.

Hun sover i buret sitt om natten. Går inn og legger seg selv, når vi sier godnatt.

 

 

5 kommentar to “Ronja nærmer seg året”

  1. sisselS said

    Skjønn hund, og det øverste bildet var bare så stilig – snakker dere om meg eller? Ett riktig så nydelig blått fat du har laget.

  2. lisbeth58bula said

    En storsjarmør! (Har man hund så lar man seg sjarmere av andre bloggeres hunder!!)Nydelige glassfat. Besøkte butikken din også. Vakre saker!

  3. Hei 🙂

    jeg sitter her og surfer litt tilfeldig rundt på blogger – og sammen med meg – sitter en liten tollerjente på ca 3 mnd 🙂
    dette er min første toller 🙂 men jeg har hatt andre raser før . Min ligner på din i fargene sine , og Ronja var nr 3 på navnelisten vår 🙂

  4. mathilde33 said

    Heldige deg! De er så skjønne når de er små. Og rampete. Nå må jeg ta en tur i bloggen din og se.

  5. saria86 said

    Så skjønn vovve! 😀 ha en flott helg!

Legg igjen en kommentar

 
