Mathildes verden

glasskunst strikking oppskrifter hendelser

Stadig like blått

Posted by mathilde33 den september 19, 2008

Finnes der andre farger?  Når jeg skal lage noe tar jeg automatisk etter de blå glassbitene. Fra den sarteste babyblå, til den dypeste, nesten sorte. Denne gangen ble det et fruktfat eller pyntefat om du vil. Mer info i nettbutikken min.

6 kommentar to “Stadig like blått”

  1. Milla said

    Så nydelig et fat ❤ Flink du er, var jo så mye flott i bloggen. Ha ein flott helj.

  2. Bente said

    Wow, så flott fat! Det var jammen mye fint å se her. Takk for titten, og god helg!

  3. Anlen said

    Å, det var eit nydelig fat! Blått er ein av mine desiderte favorittfargar, så eg forstår deg godt… Tenk å kunne lage så mykje fint!

  4. amylin said

    Nydelige farger og utrolig flott fat. Ha en fortsatt god helg.

  5. Utrolig mye flott. Spesielt all glasskunsten din!

    He ne riktig god helg!

  6. turvid said

    Vakkert!

Legg igjen en kommentar

 
