Mathildes verden

glasskunst strikking oppskrifter hendelser

Posted by mathilde33 den august 24, 2008

Glasskunst på en søndag

Ja, jeg måtte ned i kjelleren litt idag også. Inspirasjonen er helt på topp for tiden.  Her har jeg latt meg inspirere av havet og stranden. Det er utrolig mye fint å se der. Mange fine farger.

3 kommentar to “”

  1. Marita said

    Nydelig og jeg elsker blått!

  2. karna said

    Nydelig glasskunst du lager, og så har du masse godt i bloggen din. Kommer innom igjen jeg.

  3. turvid said

    Sååå vakkert!

Legg igjen en kommentar

 
