Mathildes verden

glasskunst strikking oppskrifter hendelser

Posted by mathilde33 den juli 10, 2008

Maries bladkrans

Marie er en mester til å bake, og til å gjøre det koselig rundt seg. Hun kan så mye mer også. Oppskriften på denne bladkransen finner du på bloggen hennes. Den var kjempegod. :mett:

 

3 kommentar to “”

  1. marie said

    Så flott at den falt i smak. Her bakes det opptil flere i uka.

  2. lise said

    Hm, kanskje jeg må bake denne en dag jeg også. Nå som jeg er blitt en sånn ivrig *host* turgåer, kan jeg vel trygt spise litt bakverk..

  3. sipusa said

    mmm…så masse digg mat det var her da….blir inspirert til å styrte ned og finne meg frokost jeg;-D

Legg igjen en kommentar

 
