Mathildes verden

glasskunst strikking oppskrifter hendelser

Posted by mathilde33 den april 1, 2008

Nok en veske

veske8.jpg   veske8b.jpg

3 kommentar to “”

  1. karna said

    Tøffe vesker, jeg har også lyst til å sy. Men så var det med TIDen da ,-)

  2. Hobbyugla said

    Så fine vesker du lager. Det er nesten så jeg blir så inspirert at jeg skal lete fram maskina 🙂
    Ha en fin pinse 🙂

  3. Herlige vesker du lager ,flinke med symaskin alle sammen.Jeg smeltet da jeg så Toller hvalpen din den er bare skjønn.Ønsker deg en flott natt. 🙂

Legg igjen en kommentar

 
