Mathildes verden

glasskunst strikking oppskrifter hendelser

Posted by mathilde33 den mars 7, 2008

 Inspirasjon

Noe av det aller fineste her i bloggeland, er all den inspirasjonen man får. Inspirasjon til å prøve noe nytt, til å komme igang igjen. Noen blir tross alt fryktelig sløve og late mens de venter på mer lys og varme. Jeg sender noen varme tanker til de som lar meg lese om alt det kjekke de finner på. Lises er i særklasse her.

Vårgarnet har blitt til en jumper i eget design. Stoff er innkjøpt og skal bli en matchende bukse til ei tulle på to. Ikke helt to enda da. Jeg tenker vi sier ettogetthalvt. Hun er ihvertfall verdens skjønneste ettåring.

img_18041.jpg amaliefeb08.jpg stoff1.jpg

Vesker er også noe Lises kan, så det må jeg også prøve meg på.  Stoff er innkjøpt og nå mangler bare motet til å sette saksa i det fine stoffet. Kjempeskummelt.

stoff21.jpg

4 kommentar to “”

  1. lises said

    Åh, takk for ros! Det blir spennende å se hva du tryller frem!

    Genseren ble kjempesøt, og jentungen er jo til å spise opp!

  2. syglad said

    Nydelig tulle du har, ikke rart mor er stolt…
    Flotte stoffer du har kjøpt,blir spennende og se hva du tryller frem av dem.
    Ha en fin helg 🙂

  3. Tove said

    Hei! Søt tulle du har da! Og stoffene blir nok til fine vesker etter hvert.
    Ha det fint!

  4. Retz said

    Åh, så fin småtass! Jeg har også lyst til å prøve meg på de stilige veskene til melis, og hadde tenkt påska var en fin tid å lete fram symaskinen. Men nå drar vi sannsynligvis på hytta i dag, og der blir det ingen veskesying.

    En riktig god påske til deg og dine! Ekstra hilsen til din flotte yngstedatter + gemal! 🙂

Legg igjen en kommentar

 
