Mathildes verden

glasskunst strikking oppskrifter hendelser

Posted by mathilde33 den januar 29, 2008

Vi venter på våren

 Ja, det gjør jeg. Jeg venter med lengsel. Lys og varme. Jeg lengter etter de lyse ettermiddagene og kveldene. Idag måtte jeg ha meg et strikketøy som kunne gi litt vårfornemmelse, så jeg dro ut på garnjakt. Som om jeg ikke har nok garn til hele nabolaget.

img_0603.jpg

Jeg kjøpte hvitt og noen lekre pasteller. Det skal bli vårjumper til en etogethalvtåring som jeg kjenner.

Jeg skal lage mitt eget mønster. Det er liksom mer spennende.  Jeg tror den begynner å ta form i hodet, så nå skal den ned på papiret.

 

5 kommentar to “”

  1. Lille meg said

    Hei! Dette er et nytt bekjentskap for meg. Fant siden din ved at jeg besøkte en annen blogg.
    Alltid interessant å besøke nye bloggere.

    Den ett og et halvt-åringen er heldig som får vårjumper
    med vårfarger!
    Jeg har ikke lest gjennom hele bloggen din, men jeg kommer igjen på besøk senere.

    Ha ei god helg!

  2. Virtuella said

    Vi snakket akkurat om det i dag, 17 grader når en går til jobb, 19 grader på kvelden.
    Sånn sommer har vi bestilt i år!

    Ha en flott helg videre!

  3. toja said

    Så nydelige farger, spennende med mønster du lager selv! God søndag!

  4. sipusa said

    Åja….garnjakt….herlige greier…..men dog forbuden frukt for meg en stund. *misunne litt*

    Må nok strikke handpaintedyarnet mitt dobbelt fant jeg plutselig ut…;-)

  5. lises said

    Heldige halvannetåring! Strikke genser uten oppskrift går fint når man bare har litt erfaring. I grunnen tror jeg det gikk ganske fint i den spede ungdom også.

Legg igjen en kommentar

 
