Mathildes verden

glasskunst strikking oppskrifter hendelser

Posted by mathilde33 den januar 24, 2008

35mnd.jpg 35mn.jpg

Nå er hun tre og en halv måned

Etter en forholdsvis rolig periode, hvor vi trodde hun forsto litt, er hun nå verre enn noen gang. Hun er virkelig det frekkeste og skjønneste jeg vet om.

Hun springer etter oss når vi går, hopper opp og biter seg fast i hva det måtte være.

Ordet nei er bare en utfordring. Hun vil helst være i sjefstolen. Hvor skal dette ende? Hadde jeg ikke vært med på dette før, ville jeg sett mørkt på de neste månedene, men jeg vet jo at det går over.

På bildene her har hun blitt irettesatt for ørtene gang, før hun forsto at hun vi bestemte og der skulle hun bli til vi sa fri .

5 kommentar to “”

  1. Tove said

    Hei! Innom deg og leser dine siste innlegg! Det er så sant som du sier; vi lager mindre og mindre mat selv. Jeg vil gjerne bli bedre, men det er vel tid og overskudd som ikke strekker til. Det skal jo være kos og lage mat og bake.
    Ellers er valpen helt bedårende da der hun sitter så fint og venter på ordet «fri».
    Ha en fortsatt fin helg!

  2. lises said

    Utrolig skjønn er hun i alle fall!

  3. Lin said

    Så nydelig!

  4. mathilde33 said

    Tusen takk!

  5. Beyla said

    Gubben ville gjerne ha ny valp etter at hunden vår ble syk og døde for litt siden.. Jeg derimot kjenner bare jeg er ooooverlykkelig for at vi tok en omplasseringshund på 4 år, jeg er IKKKKKKE klar for ny valpeperiode!!! Gubben som jobber 12timersvakter skjønner nok ikke helt hvilken fulltidsjobb det er å få styr på de små 4bente tasmanske djevlene av noen skjønninger 😉 Nudelig var kosejenta di!!

Legg igjen en kommentar

 
