Mathildes verden

glasskunst strikking oppskrifter hendelser

Posted by mathilde33 den november 27, 2007

Nå går det unna her

aut_0001.jpg

Enda en ferdig jumper. Strikket i alpakka og alldeles selvkomponert.

8 kommentar to “”

  1. Mona said

    Jeg vil gjerne bestille en mariusgenser, tusen takk.

  2. organa said

    Jeg vil ha en eskimogenser, tusen takk.

    Og votter. Og sokker.

    Du sa jo det gikk unna?

    Grattis med blogg.

  3. lindamac said

    Gratulerer med ny blogg, flinkis!

  4. mathilde33 said

    Mona og Organa: Klart jeg kan strikke for dere, men jeg kan ikke si når. Hoho.

    Lindamac: Tusen takk!

  5. Raglan said

    Fin blogg, og du lager mye fint.

  6. turkis said

    Å, denne var nydelig!

  7. Mona said

    Kan vente jeg altså, går fint. Tamtitatata.

  8. sipusa said

    Kjempefin genser! Må være nydelig myk med alpakka:-)

Legg igjen en kommentar

 
