Mathildes verden

glasskunst strikking oppskrifter hendelser

Posted by mathilde33 den november 27, 2007

Jeg strikker

0007.jpgaut_0024.jpgaut_0003.jpgaut_0004-1.jpgaut_0041.jpg

Å strikke lar seg vanskelig forene med pcen. Da må det bli enten eller. Her er noen av mine tidligere arbeider. Jeg håper å fylle på med stadig nye produkter.

5 kommentar to “”

  1. Retz said

    Så mye fint du strikker! LEKKERT, MATTIS! oops, caps lock. Og grattis med ny blogg! 🙂

  2. Avil said

    Gratulerer med ny blogg!

  3. mathilde33 said

    Tusen takk!

  4. Snoops said

    Jøsses, du er en kreativ dame. Så mye flott du lager, jeg blir litt imponert over slikt. Sikkert fordi jeg ikke holder på med håndarbeid selv.

  5. mathilde said

    Takk, Snoops! Jeg trodde du også bedrev håndarbeid.

Legg igjen en kommentar

 
